sâmbătă, 3 octombrie 2009

I AM X PIRAT

Am fost in Fratelli. Nu pe genu' "bashini". Am fost sa vad IAMX. I-am bifat a treia oara. Foarte freaky. Am tot trait cu impresia ca solistul face playback spre final. S-a terminat piesa. Totul impecabil. Ma refer la voce. Si vorbind cu publicul gafaia ca un drac. Pfoaaa... Dar poate m-am pacalit.Sper. Altfel preturile "pe sistem". Norocul ca prostovanul de barman. Mi-a luat 2 lei in loc de 12 pe bere. Sa-i traiasca familia. Atmosfera ok. Oameni.. si d'aia si d'aia. Dar tot foarte putini. Nah. Mai interesanta babaciunea. Evora. Femeia. Chestie de gusturi. Si struguri. Marika "pa dashchidere" m-a uns "pa" suflet. Bravo "coae"!! Hai "baetii"!! Hai sportivii!!

Altfel de joia viitoare in xpirat. C&C INDIE FACTORY. Daca vreti ceva fresh. Independent music like este locul nimerit. Si avanpremiera de 10 bucati piese, care este ele mai jos:
1.Delphic - Counterpoint
2.Panico - Transpirlarlo ( f f tare piesa)
3.Metronomy - Not Made For Love (Alalal RMX)
4.Pony Pony Run Run - Hey You (PPRR Dance RMX)
5.Phoenix - 1901 (Onefortheteam RMX)
sunt pa danceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.......rupem chilotii la populatie...care este expresie.....fara panica!!!!
6.Hockey - Learn To Lose (Filthy Dukes RMX)
7.HEALTH - Die Slow (Tobacco RMX)
8.Spoon - Got Nuffin'
9.We Have Band - Hear It In The Cans (DIY Version)
10.Zoot Woman - Just A Friend Of Mine

Restul in xpirat joi. Si gata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ANOORAK - NDWY(saycet rmx).mp3